Harry Potter kid talks about Moz in an NME article - scans inside

M

Mimi

Guest
I'm sorry but - now there's a kid with a cool taste in music! Most other early teens think they're progressive listening to 50Cent.

> Not sure if this has been posted here yet or not.

>
 
I

i love dagenham

Guest
NEWSFLASH: Gender Nectar reads articles aboot Harry Potter

i bet she is gonna go see it on sunday...hahaha
 
S

suzanne

Guest
i too plan on seeing it!

but at a late night showing to get away from the screaming kids
 
B

Belligerent Ghoul

Guest
I am seeing it with screaming kids! Interested to see where Alfonso Cuaron takes the series.

If it's anything like "Y Tu Mama Tambien" viewer discretion is advised.
 
E

Eva

Guest
Re: I am seeing it with screaming kids! Interested to see where Alfonso Cuaron takes the series.

> If it's anything like "Y Tu Mama Tambien" viewer discretion is
> advised.

ja ja ja - funny
 
G

GenderNectar

Guest
Re: NEWSFLASH: Gender Nectar reads articles aboot Harry Potter

> i bet she is gonna go see it on sunday...hahaha

I actually saw those scans posted on a different message board. I think I'm the only person left on earth who hasn't seen Lord of the Rings or Harry Potter. I have absolutely zero interest in doing so either.
 
S

Sideburns

Guest
Re: NEWSFLASH: Gender Nectar is a mod bitch.

> I actually saw those scans posted on a different message board. I think
> I'm the only person left on earth who hasn't seen Lord of the Rings or
> Harry Potter. I have absolutely zero interest in doing so either.

> I actually saw those scans posted on a different message board. I think
> I'm the only person left on earth who hasn't seen Lord of the Rings or
> Harry Potter. I have absolutely zero interest in doing so either.

yeah you are way too cool, with your shitty bands...obscure crap nobody has ever heard of. you are just way too edgy for Harry Pot-Head. if it was not on KROQ from 80-97 it does not make the cut. you are Ms. Alternative. everything must be deemed anti-mainstream and dubbed "alternative" and then and only then will you make it part of your canon. you actually think about what's cool and offbeat before you will allow yourself to like it. sad little girl. i think i'll go eat a big fucking steak in your honour. then, i'll stab a cat! and then you wonder about your seats for Lala. it's called Karma. may it sell out quickly. also, nice way to put down Suzanne & BG, and others without regard for their feelings. bitch.
 
G

GenderNectar

Guest
Re: NEWSFLASH: Gender Nectar is a mod bitch.

> yeah you are way too cool, with your shitty bands...obscure crap nobody
> has ever heard of. you are just way too edgy for Harry Pot-Head. if it was
> not on KROQ from 80-97 it does not make the cut. you are Ms. Alternative.
> everything must be deemed anti-mainstream and dubbed
> "alternative" and then and only then will you make it part of
> your canon. you actually think about what's cool and offbeat before you
> will allow yourself to like it. sad little girl. i think i'll go eat a big
> fucking steak in your honour. then, i'll stab a cat! and then you wonder
> about your seats for Lala. it's called Karma. may it sell out quickly.
> also, nice way to put down Suzanne & BG, and others without regard for
> their feelings. bitch.

Cuckoo. Who the hell loosened your straightjacket straps my dear? How about NOT being a fucking pussy and posting under your own screen name? Coward. You're such a joke. Reveal yourself, then I'll take you seriously. Until that time, you're just another troll.
P.S How did I put down BG & Suzanne? Because I said I wasn't interested in the film? NEWSFLASH weirdo -- everyone has different tastes in movies, music etc. I've never liked fantasy films.
Now go take your meds. I think you're WAAAAY overdue.
P.S What the hell does KROQ have to do with anything? I dont' even live in the U.S. I've never heard KROQ. Get your facts straight sweetie.
 
B

Belligerent Ghoul

Guest
Re: NEWSFLASH: Gender Nectar is LOVELY.

You never put me down Tara. You've always been nice to me. This person does not even know that we're um...friendly. So if I had an issue I could just send you a private message, no need to have a scene here. The official site is good for some things. (sighs). As if we always agree. Ha! Hardly. I've checked a couple times for different Lolla shows as I may be going to several, but more for others who are in a similar situation as you. Will let you know if I see anything good/great for Toronto.

p.s. For sure, I am going to Lolla in Boston!!

Great Woods, here I come!!!
 
I

i love dagenham

Guest
Alfonso Cuaron....every arthouse hack gets mentioned on morrissey-solo hahaha

gender nectar you should really think about what you post on here...nowadays its hard to decide on whats cool post. refraine from posting about lolapooloza, calling morrissey MOzFather, pepsi smash, dean butterworth, american idol, depeche mode, andy rourke, aerosmith shirts...it never ends...

things you should post about chris pontius, coheed and cambria, the fox televison series the OC, the cure, gary day, and sponge bob

iam very hippy yippy
 
B

Belligerent Ghoul

Guest
Re: Alfonso Cuaron....every arthouse hack gets mentioned on morrissey-solo hahaha

Dave. LOL, I did not like "Y Tu Mama Tambien." In fact, I hated it. So when I heard this guy Alfonso Cuaron was directing I thought that Harry Potter had gone the way of art house porn and I found that interesting...if the kids at Hogwarts were over the age of consent. No, I thought: Oh what's this guy gonna do to Harry & Co?

And I've read the books because my cousin in England says I don't know how to relax! Which takes us back to art house porn and brings us full circle.



> gender nectar you should really think about what you post on
> here...nowadays its hard to decide on whats cool post. refraine from
> posting about lolapooloza, calling morrissey MOzFather, pepsi smash, dean
> butterworth, american idol, depeche mode, andy rourke, aerosmith
> shirts...it never ends...

> things you should post about chris pontius, coheed and cambria, the fox
> televison series the OC, the cure, gary day, and sponge bob

> iam very hippy yippy
 
T

The Hipster Police

Guest
Sorry BG, you are not allowed to say you like Harry Potter on Moz-Solo.
 
H

Hallahook

Guest
Re: NEWSFLASH: Gender Nectar is a mod bitch.

> yeah you are way too cool, with your shitty bands...obscure crap nobody
> has ever heard of. you are just way too edgy for Harry Pot-Head. if it was
> not on KROQ from 80-97 it does not make the cut. you are Ms. Alternative.
> everything must be deemed anti-mainstream and dubbed
> "alternative" and then and only then will you make it part of
> your canon. you actually think about what's cool and offbeat before you
> will allow yourself to like it. sad little girl. i think i'll go eat a big
> fucking steak in your honour. then, i'll stab a cat! and then you wonder
> about your seats for Lala. it's called Karma. may it sell out quickly.
> also, nice way to put down Suzanne & BG, and others without regard for
> their feelings. bitch.

What did she ever do to you, you fucking scumbag piece of shit.
 
Top Bottom