Bevar Christiania!

Actually yes! It's a bit hard for me to understand spoken danish. One thing I've always wondered; is it easier or harder for you to understand skånska (you know the horrible dialect spoken in the south of sweden)? It's actually a bit hard for me to understand skånska sometimes. (my mum lives in Skåne)

You mean the horrible, more Danish sounding, dialect? :lbf:
Yes, I think it's probably slightly easier to understand, as some of the words are more similar to Danish.
 
:lbf: Ja, all publicitet är ju bra publicitet!
Jag upplever danskar som mer avslappnade men det är möjligt att ni bara är lite fullare. Bättre än norrmän :lbf: : Kämpegräjt! Här om dagen på jobbet var det en norrman som frågade mig "gillar du norska guttar?" men jag tyckte han sa "gillar du norska tuttar"? Förrvirringen var total! Men det är dejligt! :lbf:

Vi er sikkert bare fuldere :D
Hvad betyder "tuttar"?
 
Vi er sikkert bare fuldere :D
Hvad betyder "tuttar"?

:lbf: haha, tuttar betyder bröst, så därför blev det lite konstigt. Men jag svarade bara "är du bög?" och han blev helt upprörd och skrev "neeeeejj! och då svarade jag bara "nähä, då är jag inte intresserad". Han fattade ingenting stackarn. :squiffy: Han trodde nog att han inte fattade svenska bara.
 
800px-Christiania_Street.JPG

Pusher street
 
I love this thread already....some culture and us members can't read a damn thing in the convo! I f***ing love it! Glad your with us Jackie!
 
I love this thread already....some culture and us members can't read a damn thing in the convo! I f***ing love it! Glad your with us Jackie!

Well it's actually not that hard to understand what we're talking about, if you read what we have written closely you will figure out what the words mean!
 
I can't speak a different language Jackie...you must be kidding?
 
I can't speak a different language Jackie...you must be kidding?

Joo lajk to talk svänglish witt jår fränds jöst bekåse itts såunds såh riddkiulös. Fattaru? (you getting what I mean?) :p
 
Yeahh, but the convo I wouldn't know and I almost got what you said there!
 
Yeahh, but the convo I wouldn't know and I almost got what you said there!

Swenglish= writing english in swedish!
Joo lajk to talk svänglish witt jår fränds jöst bekåse itts såunds såh riddkiulös. = You like to talk swenglish with your friends just because it sounds so ridiculous.
 
Back
Top Bottom