8 master pianists and Liszt concours jury in Tivoli need to eat vegetarian because of Morrissey

A

Anonymous

Guest
Met afgrijzen krijgt juryvoorzitter Joop Daalmeijer van het internationale Frans Lisztconcours dinsdag te horen dat zanger Morrissey heeft geëist dat niemand in TivoliVredenburg iets met vlees of vis mag eten.

Dat schrijft NRC dinsdag.

Op dinsdag treden zowel Morrissey als acht internationale meesterpianisten en juryleden van het Frans Lisztconcours op in TivoliVredenburg. De deelnemers van het concours mogen echter de hele dag geen vlees of vis eten, omdat Morrissey contractueel heeft bedongen dat er op dinsdag in het hele gebouw geen vlees of vis genuttigd mag worden.

Dat bevestigt een woordvoerder van TivoliVredenburg tegenover NRC. "Wij honoreren zoveel mogelijk de wensen van onze artiesten."

Irritaties

Juryvoorzitter Daalmeijer uit op Facebook zijn irritaties. "Vanavond treedt Morrissey op. Mooi zo, maar in het contract met deze artiest staat dat in het hele gebouw geen vlees aanwezig mag zijn. Dus ook niet bij het Frans Lisztconcours", zegt hij.

"Ik eet graag vegetarisch, maar tegen de dwang van Morrissey kan ik niet zo goed. Er zitten wereldberoemde pianisten uit de hele wereld in het concours, die helemaal geen eisen hebben."

Dinsdagavond treedt Morrissey op voor een uitverkochte TivoliVredenburg.
 
Something tells me they'll all manage to survive a single day without eating dead animals.
 
What's funny is that i've seen Damon Anacreonte exiting the Rex in Paris with nice designer Leather bags - surely Morrissey bags.
 
What's funny is that i've seen Damon Anacreonte exiting the Rex in Paris with nice designer Leather bags - surely Morrissey bags.

How do you know they are leather? I have some Matt and Nat vegan bags that people have thought were leather. He can afford nice vegan bags.
 
Back
Top Bottom